Hoppa till huvudinnehållet
Logotyp
Tillbaka till åhlens.se
  1. Åhléns
  2. Beställning & Leverans
  3. Beställning

Beställning

  • Kan jag avbryta min beställning?
  • Hur vet jag när min beställning skickas?
  • Kan jag ändra, lägga till eller ta bort något i min beställning?
  • Hur vet jag om min vara skickas från ett samarbetsföretag?
  • Hur gammal måste jag vara för att beställa?
  • Varför har jag fått meddelande om att min beställning helt eller delvis har annullerats?
  • Kan jag beställa via telefon eller mail?
  • Hur vet jag att min beställning gått igenom?
  • Jag saknar en eller fler varor i min beställning
  • Vart hittar jag kvittot på min beställning?
  • Kan företag beställa online?
a cute kitten

Åhléns

Hjälp & Kontakt

Chatta med oss för snabbast hjälp

Följ oss

Facebook Instagram Pinterest
Chatta med oss 24/7

Om chatbotten inte kan hjälpa dig finns det möjlighet att chatta med en av våra kundservicemedarbetare mellan kl. 8-18 helgfri vardag samt söndagar kl. 12-17.

Mejla kundservice

Skicka en förfrågan Våra svarstider via mejl är 2 helgfria vardagar. Chatta för snabbast hjälp

Ring kundservice

010 - 455 00 80 Telefonen är bemannad helgfria vardagar mellan kl. 9-18 samt söndagar kl. 12-17.
Aktivitet under dagen:

Integritetsmeddelande:

Vid kontakt med kundservice behandlar vi eventuellt din personliga data för att förbättra kundupplevelsen. Läs mer om vår integritetspolicy här

Följ oss

Facebook Instagram Pinterest
#
//theme.zdassets.com/theme_assets/11804035/48e746eed5f2494af1dce8189e3f223acdc63834.svg
FAQ
Questions about Lotus Themes products and services
custom
#
//theme.zdassets.com/theme_assets/11804035/b3b108c94d938af03eb675f30d17639531949180.svg
Guides
Instructions related to themes installation and usage
community
/hc/sv/community/topics
//theme.zdassets.com/theme_assets/11804035/fbdbec3fededcdfc59aeb484dfb6bb02791c260d.svg
Community
Join discussions with other users
installation, branding, customization