Vart hittar jag kvittot på min beställning?

Det finns flera sätt att tillhandahålla sitt kvitto.

  • Om du är ansluten till Kivra, hittar du alltid ditt kvitto där.
  •  Om du har handlat på åhlens.se, motsvarar leveransbekräftelsen ditt kvitto.
  • Om du handlat i varuhus, erhåller du ett fysiskt kvitto på plats.
  • Har du handlat via ett medlemskap, hittar du ditt kvitto på "Mina sidor" när du loggar in.

Hur kommer jag igång med Kivra?

1. Ladda ner Kivras app och skapa ett privat konto med hjälp av Mobilt Bank ID.

2. Logga in och klicka på ”Kvitton” som du hittar längst ner på skärmen. Klicka sedan på “Kom igång” och följ instruktionerna.

3. Nästa gång du handlar i en ansluten butik och visar ditt medlemskap får du automatiskt ditt kvitto digitalt i Kivra.

När du aktiverar kvittotjänsten tackar du ja till digitala kvitton från butiker som är anslutna till Kivra. Även butiker som inte är anslutna än, kommer skicka kvitton i Kivra automatiskt så snart de anslutit sig.

Du kan se anslutna butiker under ”Inställningar - Avsändare -Kvitton”.

Har du fler frågor? Kontakta oss