Lagerflytt - såhär påverkas din beställning

Vi flyttar till nytt lager för att kunna erbjuda dig snabbare och smidigare leveranser framöver. Samtidigt som flyttlasset går kan det innebära att vissa varor är tillfälligt slut eller längre leveranstider.

Vi ber om ursäkt för eventuellt stök på förhand. Våra varuhus är såklart öppna som vanligt!

Hur påverkar detta leveranstiden?

Förlängda leveranstider: Leveranstiden för samtliga beställningar och fraktsätt är just nu 3 veckor från ditt beställningsdatum.

Om du saknar avisering eller leverans för din beställning senast 30 dagar efter att du genomförde köpet i kassan, får du gärna kontakta oss omgående via "Kontakta oss".

Hur påverkar detta returtiden och min återbetalning?

Du får vanligtvis din återbetalning och returbekräftelse inom 14 dagar från det att du inlämnat din retur på ett ombud eller fått den upphämtad.

Om du efter 30 dagar, saknar din återbetalning får du gärna höra av dig till vår kundservice via "Kontakta oss", uppge ordernummer, vad du har returnerat och bifoga en kopia/bild på det inlämningskvitto du fått i samband med att du inlämnat returen/fått den upphämtad.

Om du gör en retur på plats i varuhus, får du din återbetalning direkt på plats.

Hur kommer det sig att varor saknas på min leveransbekräftelse och vad innebär detta? 

När vi skulle plocka din order, upptäcktes ett felaktigt lagersaldo och detta kunde därför inte levereras till dig. Just nu tar det lite längre tid för oss att upptäcka felaktigheter på grund av lagerflytten och vi jobbar hårt för att kunna ge besked kring avvikelser så snabbt som möjligt.

Din beställning och betalning korrigerades i samband med detta och du debiteras absolut inte för det vi inte kunnat leverera till dig.

Har du fler frågor? Kontakta oss