Gåvan syns inte i min varukorg eller jag fick ingen gåva, varför?

Gåva på köpet gäller så långt lagret räcker och det är max en gåva per kund. Om gåvan inte följer med till varukorgen i kassan kan det bero på något utav nedan:

  • Gåvan är slut i lager men informationen på hemsidan har inte hunnit uppdateras ännu.
  • En eller flera produkter i din varukorg är inte berättigade gåvan

Alla aktuella gåvoerbjudanden hittar du genom att klicka här

För att säkerställa att en gåva finns i lager, ska den synas både som egen produkt i kassan samt finnas angiven på din orderbekräftelse.

Om gåvan inte framgår på din order och leveransbekräftelse innebär detta att gåvan inte medföljt på grund av att den varit slut eller att villkor inte uppnåtts. OBS! Vi skickar inte ut någon gåva i efterhand, utan hänvisar till ångerrätt och öppet köp genom att klicka här om beställningen på grund av den uteblivna gåvan därmed inte längre är aktuell. 

Har du fler frågor? Kontakta oss