Kan jag få min rabatt efterregistrerad?

För alla köp, både online och i varuhus, gäller det överenskomna priset som man köper varan för.

Om du fått erbjudande om en rabatt efter din lagda beställning/köp eller om du har missat att ange din rabatt vid beställningen/köpet, kan det inte efterregistreras på den redan slutförda beställningen/köpet.

Om en missad rabatt innebär att du önskar returnera för att göra en ny beställning/köp, hänvisar vi till ångerrätt och öppet köp här

OBS! Om du inte har kunnat slutföra ditt köp på grund av att du inte kunnat logga in i samband med ett medlemsbundet erbjudande, att du inte kommer vidare i kassan för att slutföra din beställning eller inte får ett erbjudande att fungera som ska vara berättigat på din varukorg, är det viktigt att du hör av dig omgående via "kontakta oss" medan erbjudandet fortfarande är giltigt och rapporterar om felet så vi kan hjälpa dig.

Uppge alltid vilken rabatt eller typ av erbjudande det är du försöker använda, om du är inloggad via ett medlemskap eller inte, samt en bild på din varukorg om du hör av dig till vår kundservice via "kontakta oss" så vi kan hjälpa dig på bästa sätt. 

Behöver du hjälp med inloggningen till ditt medlemskap, hjälper vi dig gärna här.

Har du fler frågor? Kontakta oss