När du har loggat in på din medlemssida och sedan går till mina erbjudanden, kommer du se dina personliga erbjudanden. För att använda ett personligt erbjudande, klickar du på att ”aktivera” detta och går tillbaka till hemsidan och påbörjar din beställning. Rabatten kommer då att dras av per automatik i kassan på de varor som är kompatibla med rabatten. Du kan se vad som alltid är exkluderat om inget annat anges här.
Exempel på hur det kan se ut under mina erbjudanden:
Om du inte kan se att någon rabatt är avdragen, kontrollera nedan:
- Att produkterna i din varukorg är på ordinarie pris - det går nämligen inte att kombinera flera erbjudande på en och samma produkt i en beställning.
- Är inloggad på Mina Sidor och att du har aktiverat rabatten under mina erbjudanden.
- Att erbjudandet du försöker ta del av inte har löpt ut. Alla personliga erbjudanden är giltiga en viss tid och när de har löpt ut så syns de inte längre under mina erbjudanden.
Om du försöker beställa en eller fler varor som ska uppnå kriterier, men rabatten fortsatt inte dras av på dessa får du gärna höra av dig till vår kundservice via "kontakta oss" med en fel beskrivning och en skärmbild på din varukorg om möjligt.
Vill du använda ditt personliga erbjudande i varuhus?
Personliga erbjudanden i varuhus, dras inte av per automatik utan du behöver själva informera personalen om att du har ett personligt erbjudande och vilket det är för att det ska kunna dras av på ditt tilltänkta köp.
Om ditt erbjudande inte finns i kassan när du ska handla i varuhuset, kontrollera att erbjudandet inte är ett online-erbjudande. Fråga alltid personalen om hjälp om du är osäker! Vi finns här för att hjälpa dig.